Czy warto samodzielnie czyścić dywan?

obrze zwiąże je soda - wysypujemy na dywan lub tapicerkę, rozprowadzamy równi po powierzchni, zostawiamy na minimum 15 minut (najlepiej pół godziny) i zbieramy ją odkurzaczem. Dzięki temu nie tylko pozbędziemy się nieprzyjemnych z

Czy warto samodzielnie czyścić dywan? pranie tapicerki wrocław

O domowej metodzie na odświeżenie dywanu

Jest kilka domowych metod na czyszczenie i odświeżenie dywanów i tapicerek. Jeśli chcemy się pozbyc nieprzyjemnych zapachów, to bardzo dobrze zwiąże je soda - wysypujemy na dywan lub tapicerkę, rozprowadzamy równi po powierzchni, zostawiamy na minimum 15 minut (najlepiej pół godziny) i zbieramy ją odkurzaczem. Dzięki temu nie tylko pozbędziemy się nieprzyjemnych zapachów, ale również odzyskamy intensywne kolory materiału.


O spłuczce w toalecie

Spłuczka toaletowa ? mechanizm spustowy wody złożony z jednego zaworu (zazwyczaj start/stop) uruchamianego za pomocą przycisku lub dźwigni otwierającej przepływ wody. Po napełnieniu całego zbiornika spustowego zawór zostaje zamknięty automatycznie przy pomocy pływaka. Na rysunku przedstawiono azjatycki typ systemu spłukującego, który jest podobny do europejskiego.

Istnieją również spłuczki toaletowe tzw. ciśnieniowe, budową przypominające zawór, otwierany przez naciśnięcie dźwigni a zamykany poprzez sprężynę. Nazywane są one automatami spłukującymi.

Standardowe spłuczki klozetowe w Polsce mają nieco odmienną budowę od tu przedstawionego. Zasada ich działania jest jednak taka sama.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sp%C5%82uczka_toaletowa


Porządek w miejscu pracy

Ważną kwestią w miejscu pracy jest to, żeby było czysto. Wiadomo, że nie zawsze mamy możliwość by zadbać o to we własnym zakresie, dlatego warto albo wynająć biuro w takim miejscu, gdzie usługa sprzątania jest wliczona w koszt, albo (jeśli nasza firma jest rozwinięta i ma swój biurowiec) poszukać zewnętrznej firmy sprzątającej. W pracy porządek jest bardzo ważny, zwłaszcza w przestrzeniach biurowych. Ład w najbliższym otoczeniu sprawia, że możemy się skupić na zadaniach, jakie mamy do zrobienia, a nie na śledzeniu warstwy kurzu na szafkach, czy też sterty porozrzucanych po biurze papierków.



© 2019 http://informator.stalowa-wola.pl/